Wednesday, December 22, 2010

My biz partner's testimonial

perkembangan saya....dengan premium beautiful...!!!

i bet..ada yang tunggu entry ni...heh...
(**cett..mcm glamer sgt...**)
okie dokie...btw...just a simple entry...
nak cepat...coz it is about time...my baby mau bf...
.
.
.
okehh....jom terus tengok gambar je keyhhh....
.
.
.
this is myself...after deliver baby...hari yang ketiga...
nampak tu..tummy buncittttt ok..haihhhh...
.
.
.
.
lalu saya pun telah menyarung kan baju magic saya...yippeee....
this is myself after 5 days berpantang...
gambar ni tanpa pakai PB ye.....
.
.
.
and ini saya...di hari ke-8 berpantang....
wahhh...mcm x caya je kan...
.
.
.
.
hari tu post kat fb...2 hari bfore deliver i am 59kg...wowww weeee....berat giler weihhh
but now...pagi tadi baru je timbang....
i am 47 kg....hahahah.....best2.....
and my normal weight is 44kg....another 3 more kilos to go.....!!!
yippeeee...happy3.....
.
.
.
so..anyone of u..interested dengan premium beautiful corset ni???
just give me a call at 017-3501412
or shoot me an email at nurul.beautifu@gmail.com
.
.
.
the rebate is still on.....
u women..shud give it a try...coz u are worth it....!!

No comments:

Post a Comment