Friday, July 8, 2011

ITS TIME TO START ON YOUR OWN...




Alhamdulillah...this is the easiest business setakat ni.
Apa yang menyebabkan Premium Beautiful senang dijual?
  1. Premium Beautiful ni sudah lama di pasaran dan orang dah tahu kebaikan dan keberkesanannya. Semua testimonial yang ada di internet semuanya positif dan tak ada lagi orang komplen yang this produk tak bagus ke ape.
  2. Premium Beautiful ni ada cop Superbrand, sudah tentulah orang tak syak nak beli lagi.
  3. Premium Beautiful ni is lifetime warranty product. So, beli mahal-mahal pun, rasa memang berbaloi sebab kainnya tahan seumur hidup. Walaupun rosak spt cangkuk tercabut ke,koyak ke..boleh repair free.
  4. Kebanyakan customer yang call i takkan tanya banyak tentang korset ni sbb dah tersohor.
Memang senangggggg sangat bisnes ni. Walaupun produk mahal, orang tetap nak beli dan kita tak perlu risau jika nak kata, produk ni tak laku. Memang akan laku dan jangan tak percaya, ada yang boleh buat jualan sebanyak 50 set dalam masa sebulan tau!!!!..

Cuba anda lihat carian di Google. Brapa ramai orang yang cari info pasal Premium Beautiful ni? Tgk la. Permintaan yang begitu tinggi kan? Dalam masa 0.07 saat, lebih kurang 44,400,000 hits untuk Premium Beautiful punya carian. Berjuta-juta orang mencari info mengenai Premium Beautiful.


Apa RAHSIANYA?

Semuanya  gunakan cara internet. Itulah RAHSIA kejayaan kumpulan . Buat cara internet memang pantas dan tak perlu pergi ke rumah orang pun. Semuanya akan dikongsikan secara percuma bagaimana caranya untuk dapatkan pembeli dengan pantas melalui internet. Hari2 ada orang call tanya tau!


Sedikit info tentang bisnes Premium Beautiful yang Nozi tak pernah cerita sebelum ni. Untuk bisnes ni, kena setup macam ni je:
  • Satu produk sahaja iaitu Premium Beautiful corset. Tak perlu jual produk2 lain. Fokus pada satu produk sahaja. Expert in this product only..tak susah kan?
  • Jual 10 set sahaja seumur hidup. Tak perlu fikir nak simpan stok banyak2 dalam rumah. Nanti semak kan? So, bagus tak? Kenapa 10set? Tak logik plak dgr kan?  10 set pun sebulan tak sampai leh habis... Orang buka kedai runcit pun nak setup kedai pun dah puluhan ribu, belum barang lagi...tp bisnes ni hanya kluar modal utk 10set korset sahaja....
  • Tak perlu modal untuk setup kedai. Jual online je. Jimat dah kat situ. Spend modal untuk beli korset yang hanya 10 set tu sahaja. Dan masa untuk balik modal amatlah singkat. Sekejap je habis jual dan modal pun dapat semula, untung pun apa lagi, dapat juga. Bonus sudah tentulah dapat selain dapat untung jualan. Jenuh nak crita satu-satu kat sini kan. hehe..
Ni sahaja info yang penting untuk pengetahuan semua. Masih rasa susah? Jangan fikir susah. Jika susah yang kita fikir, maka susahlah jadinya walaupun hanya nak bancuh air je. Jika fikir nak tangguh dulu lihat kejayaan orang macam tu je...memang rugi besar la kita...
Sedikit gambaran supaya anda berfikir sejenak. Cuba anda bayangkan nasib anda dan kewangan anda dalam masa 10 tahun lagi. Cuba anda kira berapa saving anda masa tu dan adakah anda yang telah kerja makan gaji boleh hidup dengan RM1 juta duit pencen? 
Anak2 pun semakin membesar. Banyak keperluan duit untuk masa depan mereka nanti..masuk universiti, nak kawin, nak sambung belajar. Begitu juga diri kita, kadar kesihatan kita, kadar tanggungan kita ketika tua. Semuanya perlu kita fikirkan.
Sudah tentu, rezeki tu ada di mana2. Tapi, Allah suruh kita sentiasa berusaha dan jangan harapkan rezeki tu datang bergolek. Inilah yang dipanggil usaha. Usaha buat bisnes dan perniagaan tu kan adalah anjuran Rasulullah S.A.W. Cari perniagaan yang halal, dan lakukan dengan penuh Etika. InsyaAllah berjaya.


So, jangan tangguh lagi. Bisnes ni tidak memeningkan, cuma ikut cara Leader anda buat sahaja dan pastinya anda akan berjaya. Tidak perlu risau untuk kluar modal kali kedua. Tak perlu pun keluar modal setiap bulan.. Ingat..modal hanya sekali sahaja untuk bisnes Korset Premium Beautiful. Saya boleh terangkan dengan lebih lanjut. Hubungi saya sekarang dan kita buat temujanji.

NURUL 017-3501412



No comments:

Post a Comment