Saturday, June 18, 2011

HANYA UNTUK WANITA SEJATI...

Buat semua wanita.......

Tahukah anda bahawa PREMIUM BEAUTIFUL GIRDLE boleh membantu meningkatkan
TAHAP KESUBURAN ANDA???


Let's Look at the DESIGN ITSELF..




Actually...klo u all tgk PREMIUM BEAUTIFUL Long Girdle itself, you all akn nampak ada jaring-jaring lubang udara pada fabriknya di bahagian cawat....

JARING-JARING ini adalah direkabentuk untuk menggalakkan pengaliran udara, mengelakkan kelembapan dan juga prevent from bacteria growth, fungus dan bau yang kurang menyenangkan...

Dan yang paling penting, it's really make u comfortable and stay 'fresh' all day!! Keputihan a.k.a white discharge juga akan berkurangan bg those y menghadapi masalah keputihan and lepas tu akan RECOVER 100%.... InsyaAllah

Rekabentuk bahagian HADAPAN PREMIUM BEAUTIFUL Long Girdle adalah direka berbentuk uterus berfungsi untuk meletakkan rahim kita pada kedudukan yang betul dan menguatkan rahim dengan memperkemaskan bahagian perut anda bagi megggelakkan rahim jatuh bagi mereka yang berada dalam pantang atau mengalami keguguran.

Rahim yang terletak betul pada kedudukannya akan memudahkan proses kehamilan untuk seseorang. InsyaAllah, magical corset ini juga mampu membantu wanita yang ingin hamil.

Bagi wanita yang baru melahirkan, adalah satu BONUS dimana bahagian ini mampu menghilangkan rekahan pada kulit (stretch mark). Bahagian ini juga tidak menekan ovari dan dapat memberikan kesan hormon yang seimbang iaitu hormon estrogen & progesteron.


LOVE SHAPE nipis dibahagian punggung adalah direka bagi membentuk pinggul y menarik & pada masa yang sama dapat mengukuhkan kedudukan punggung anda...Masalah punggung jatuh juga dapat diatasi.




Bahagian LACE di bawah long girdle direka untuk menampung dengan KUAT supaya tidak jatuh dan mengelakkan LEMAK mengalir ke bahagian BAWAH.



InsyaAllah....
PREMIUM BEAUTIFUL adalah WOMAN's BEST FRIEND
membatu wanita y mengahadapi masalah dalaman
&
Merialisasikan impian wanita



Be healthy....Be Beautiful

WITH

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET
Satu-Satunya Pakaian Dalam Berteknologi Tinggi
FAR INFRARED RAY

No comments:

Post a Comment