Saturday, June 18, 2011

KESAN BUKTI BADAN MENERIMA PREMIUM BEAUTIFUL DENGAN BAIK

Saya terlintas nak bercerita tentang kesan yang mungkin anda terpaksa hadapi dengan pemakaian PB. Ini terjadi pada sebahagian pengguna sahaja. Tahap kesan ini bergantung pada badan pemakai. Tak semua orang yang memakai korset PB ini akan menerima kesan yang sama ya.. Ini antara sebahagian kesan yang akan anda hadapi.. tapi untuk tempoh waktu yang singkat sahaja ya.. jangan risau.
Aduh! Sakit kepalaku! Ini bukan kes pening kepala sebab masalah masalah.. tapi ada yang pening kepala bila pakai PB. Jangan risau..       and yang penting.. jangan terus berhenti pakai PB ni. Maybe dalam 2-3 hari tu rasa pening sangat. Itu tandanya PB sedang bekerja. Lepas hilang sakit kepala tu… mesti rasa makin segar tubuh badan.
Ada jugak yang terkentut kentut. Hihihi.. kasar sangat pulak eh. Ada yang kerap buang angin. Memang betul.. tapi jangan laaa kerap buang angin, terus taknak pakai PB. Sayang kat angin ke? Hihihihi.. Memang pemakaian korset elok untuk membuang angin dalam badan. Samalah macam kita pakai bengkung lepas bersalin. One of the fungsi pun untuk buang angin kan? So, lagi banyak kentut… anda sepatutnyaaa lagi gembira :D
Kalau perpeluhan kerap… memang suka lah kan. Peluh ni kan antara salah satu cara perkumuhan. Insyallah… kalau makin kerap peluh, makin laaa kurang lemak lemak tu. Toksin juga boleh keluar dengan perpeluhan. So, kalau ini berlaku.. insyallah. Makin sihat dan langsing tubuh anda. Wah.. suka lah tu : ) Berpeluh, pastu badan cam ni… wowww weee!Pembuangan air besar. Tapi jangan risau.. tak seperti bila anda minum teh teh herba.. sampai rasa tak jejak tanah bila nak ke toilet kan? Yang ni.. tolong melawaskan. Santai jer kat toilet tu.. lega di akhir rancangan. Lagi menarik, serta merta perut anda akan rasa nyaman. Cewah.. Jangan pulak takut nak pakai PB dengan alasan, nak ke toilet susah. Apa sangat lah masa 2 min untuk buka waist nipper/girdle dibandingkan dengan benefits pemakaian PB selama 8 jam tu? So, jangan bagi alasan yer..
Pemakaian PB mungkin kurang memberi kesan bila anda
  • Hanya menyimpan PB didalam almari
  • TIdak minum air yang secukupnya
  • Memakai kurang dari 8 jam everyday
  • Memakai PB yang bukan size anda
Senang jer kan untuk mendapatkan hasil dari pemakaian PB ni? Saya tak akan tipu bahawa saya sendiri rasa rugi kalau terskip pemakaian PB ni . Rugi sangat rasanya..
Insyallah, jika anda memakai Korset Premium Beautiful ni dengan cara yang betul, anda akan dapat melihat kesannya secepat 1-2 minggu. Ini bukan cubaan.. ini benar benar kejadian.
Tak sanggup lagi berputih mata ?

No comments:

Post a Comment