Tuesday, August 16, 2011

WAJIB UNTUK MEREKA KALAU...

Who should wear PREMIUM BEAUTIFUL??

1. Ibu yang baru melahirkan anak - Postpartum recovery

Pemium beautiful dijadikan sebagai bengkung untuk mengembalikan bentuk tubuh asal ibu. Cara pemakaian yang mudah, selesa dan berkesanan mempercepatkan lagi proses pemulihan ibu dan mengurangkan kesan "stretch marks". Teknologi far infrared ray dan potongan "GIRDLE" yang tepat mengikut potongan badan terbukti mempercepatkan proses pengecutan rahim.

  Image from Google


2. Bakal Pengantin / Pengantin

Premium beautiful membantu memberikan bentuk badan yang sempurna dengan memecahkan lemak-lemak dibahagian degil seperti perut, peha, dan punggung. Dengan Premium Beautiful, anda boleh mengecapi impian anda memakai baju pengantin idaman anda...see the wedding gowns???aren't they beautiful....


 Images from Google..Thanks


3. Pesakit Slip Disc dan Tulang Belakang

 Image from Google

Premium beautiful memberikan sokongan kepada yang diperlukan oleh pesakit untuk menjalankan aktiviti seharian tanpa kesukaran. PB telah disyorkan oleh ACA (American Chiropractic Association)

4. Pesakit Asthma

Premium beautiful boleh mengurangkan dan melegakan serangan asthma
Image from Google

5. Memulihkan masalah kewanitaan

Premium beautiful telah terbukti mengurangkan masalah kewanitaan seperti keputihan, fibroid, cysts, dan period yang tidak menentu.



Images from Google...Thanks Google!!!!

6. Membantu wanita yang sukar hamil dengan mengurangkan berat badan dan meningkatkan kesihatan secara keseluruhan



Images from Google...thanks google!!!!

7. Teknologi FIR membantu memberikan bentuk yang cantik dan kekenyalan kepada payudara dan punggung wanita..Isteri HOT Suami pasti suka!!!heheheh

Image from Google..Thanks!!!

No comments:

Post a Comment