Wednesday, August 3, 2011

WANITA DALAM PANTANG DAN PREMIUM BEAUTIFUL



Bersalin secara ceaser BOLEH pakai corset PREMIUM BEAUTIFUL CORSET, sebab PREMIUM BEAUTIFUL CORSET ada sistem cangkuk yang kemas yang tidak menjadi halangan untuk dipakai selepas pembedahan. 

Dengan adanya Far Infrared Rays (FIR) yang ditenun sulam dalam PREMIUM BEAUTIFUL CORSET, ia membantu mempercepatkan penyembuhkan luka pembedahan. Even boleh dipakai selepas 2 minggu pembedahan atau lebih.





Jika kesan ceaser bersalin masih belum sembuh, anda boleh menggunakan WAIST NIPPER sahaja dulu.



Balutkan WAIST NIPPER dibadan kemudian perlahan-lahan kancingkan hook2 tersebut mengikut keselesaan anda. Setiap wanita akan ada  healing crisis yang berbeza2, jika terasa ngilu2 time pakai, jangan takut or gelisah sebab tu adalah salah satu rawatan untuk penyembuhan luka. Jika tahan boleh teruskan pakai, jika tidak, buka sekejap sehingga sakit tu hilang and kemudian boleh pakai balik. Pastika ia mengikut keselesaan masing2.

Bagi yang kesan luka ceaser dah sembuh boleh la gunakan satu set PREMIUM BEAUTIFUL CORSET, macam biasa. 


Ada testimoni pengguna yang bagitau guna
PREMIUM BEAUTIFUL CORSET seawal 2 minggu selepas pembedahan, terus badan jadi bertenaga, perut juga selesa, rahim cepat susut, Strecth mark makin hilang, yang paling best, luka ceaser cepat sembuh dan kering. 

TAPI KAN...lagi best berat pun turun ke berat badan sebelum mengandung!!
 

No comments:

Post a Comment